sannejuliaalexandra

Home

Publicerad 2013-10-21 14:40:43 i vardag,

 
 
Hej på er fina ni! Det var några dagar sedan, hur är det med er? Själv är jag hemma från skolan idag, har inte sovit ordentligt på två nätter, så kände att jag behövde stanna hemma idag för att sova ut och vila upp så att jag orkar med resten av veckan. Har känt mig lite halv krasslig med för att min kära pojkvän har varit lite småsjuk så tror att han kanske har smittat mig lite.
 
Jaja, har jag fått gjort lite läxor och hade tänkt att gosa ner mig under en filt och kolla på solsidan som jag missade igår med lite tända ljus. Idag är det en sådan perfekt dag att bara kolla på film och mysa när det så grått och regnit ute. Jag ska även plugga klart det sista och lägga mig i tid, för är så otroligt trött!
Men vi hörs mer sedan! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela