sannejuliaalexandra

days like these

Publicerad 2013-10-19 14:42:00 i vardag,

Förlåt, förlåt, förlåt för jätte dålig uppdatering men har haft så otroligt mycket i skolan denna veckan, så det är därför bloggen har stått tom. Men nu är det helg så nu ska jag nog kunna åtegå till den vanliga uppdateringen igen. Känns jätte tråkigt att bloggen blir så svajig, men det får tyvärr bli så nu när det är mycket i skolan. Har dock funderat på att ta en paus från bloggen, men jag älskar ju att blogga.. så det känns heller inte så kul, åå det är så svåårt! Vad tycker ni? Ska jag fortsätta blogga men att bloggen kanske får bli andra hand i så fall, eller ska jag ta en paus för ett tag?
 
Jaja, idag är det lördag och mina planer är att umgås med min kära pojkvän. Planerna var först att dra på lite partaj, men bangade det för kände att jag behöver ta det lugnt någon helg med och bara slappa. Så det är vad jag ska göra. 
 
Gårdagen spenderas först med Fanny inne i stan, först en sen lunch på jensens sedan gick vi runt och kikade i lite affärer. Vid 18 åkte vi hem till henne, pratade om allt och bara hade det allmänt bra! Vid 8 mötte jag upp min kärlek så tog vi bussen hem till mig. Nu har han åkt hem, så jag hade tänkt att städa lite på mitt rum och sedan hoppa in i duschen. Så vi hörs mer under dagen! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-19 18:20:10

Fortsätt!!

Postat av: Malin

Publicerad 2013-10-20 22:01:30

Vad du velar. Fortsätt blogg och låt den stå utan uppdatering ibland. Så gör ja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela