sannejuliaalexandra

wish list

Publicerad 2013-11-11 22:25:01 i vardag,

wish list
 
 
Om mindre än två månader är julen här och det är dags att börja köpa julklappar. Mina föräldrar ska faktikst till London och handla julklappar iår så därför tänker jag passa på att önska mig lite saker från VS, Abercrombie and fitch och sådana affärer som inte finns här hemma. Önskar mig b.la det som är i collaget, men även snygga träningsklöder från VS, även underkläder men hittade inte så mycket snyggt på polyvore. Uggs är något som jag verkligen vill ha, var ju inne på dem gråa först men har ändrat mig till de mörkbruna nu, haha! Vad ska ni önska er?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-11-13 12:33:17

http://malinjoannag.spotlife.se/2013/11/13/min-onskelista/

min lista hehehehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela