sannejuliaalexandra

Sverige - Portugal

Publicerad 2013-11-19 22:44:00 i vardag,

hejsan bloggisen! Ni missar inte matchen idag va? Nu, Sverige - Portugal. Åå, Sverige var ju såå nära på att gå vidare till VM med Zlatans snygga mål men tyvärr höll det inte.. såå tråkigt!! Är egentligen inte så fotbollsintresserad men sånt här är kul och eftersom jag har en pojkvän som är fotbollsintresserad så är det nog bäst att jag lär mig redan nu haha! 
 
Annars då? Jo, jag är fortfarande väldigt förkyld men annars är livet perfa! Imorgon börjar jag kl 9 tror jag. Sedan efter skolan ska jag och Johanna ta en pluggfika sedan ska jag vara med Linn när hon har slutat. 
 
Nu ska jag äta lite kvällsmat sedan sova. Vi hörs imorgon! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela