sannejuliaalexandra

Inte långt kvar

Publicerad 2013-11-01 18:50:38 i vardag,

Oooch så var det fredag igen!! Denna veckan har bara rusat förbi och jag har inte fått gjort något enda plugg (!!) Dock har jag bestämt mig hur jag ska se ut imorgon och min syster står för min sminkning. Var i stan förut och köpte klart allt och sedan åkte vi hem till henne för att testa om det funkade och det gjorde det så tror det kommer bli hur najs som helst! Ska bli skitkul, verkligen! Haha
 
Nu ska jag städa iordning på mitt rum och äta för är vrålhungrig. vid halv tio kommer min kärlek hit och sover här. Vi tänkte även svara på vår boyfriend tag. Såå kul att vi fick så många frågor till slut! Bästa ni!!
 
Imorgon åker jag hem till min syster runt två för att fixa mig, därefter hem till Lovisa. Mer får ni veta imorgon! Är ni sugna på en outfitbild imorgon om hur jag kommer att se ut?! I så fall fixar jag det! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela