sannejuliaalexandra

On my way home

Publicerad 2013-11-14 17:32:00 i vardag,

Är påväg hem från skolan nu. Matteprovet gick helt okej tror jag, får hoppas på det bästa helt enkelt. När jag kommer hem ska jag äta och plugga idrott, vi har nämligen prov i det imorgon. Vid åtta kommer Lovisa hit så ska vi ta en promenis, bara prata och tänka på lite annat. Mysiiigt! 
 
Imorgon börjar jag 08.00 och slutar 15.30 tror jag. Rätt segt, men det är ändå fredag så jag ska inte klaga! Veckodagrna bara flyger iväg nu känns det som. Det är sjukt att det är redan fredag imorgon faktiskt.. 
Efter skolan ska jag in till stan med bästa Linn och Sofie och sedan sover min kärlek hos mig. Vi är hemma själva imorgon så vi kanske lagar middag ihop eller något annat mysigt, det blir säkert bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela