sannejuliaalexandra

Förlåååt

Publicerad 2013-11-21 22:57:06 i vardag,

Förlåt, förlåt, förlåt för sämst uppdatering men jag håller faktiskt på med en "my day" video så det är därför jag inte har uppdaterat så bra. Tänkte att jag skulle laddat upp den nu ikväll eftersom den är från idag men jag var tydligen tvungen att uppdatera Itunes så jag fixar det imorgon istället. Sounds good? 
 
Nu ska jag göra mig iordning och sedan sova. Börjar 8.30 och slutar runt 11 tror jag så det är hur skönt som helst! Har bara ett slut seminarium på temaveckan vi har haft och sedan franska. Efter skolan ska jag hem och sedan in till stan när Fidde har slutat för att ta en fika och bara mysa. Kvällen är väldigt oklar men jag tror det blir en myskväll bara tillsammans med världens bästa pojkvän! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-21 23:06:15

Vilken skola går du på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela