sannejuliaalexandra

Bad update

Publicerad 2013-11-04 21:28:00 i vardag,

Hej! Jag vet att uppdateringen är kass nu men jag försöker så gott jag kan med skolan runt mig. Har så sjukt mycket plugg denna veckan så jag vet knappt om jag kommer att klara av det. Får hoppas på det bästa!! Ska läsa i min svenska bok som ska vara utläst imorgon (!!) Dock så börjar jag 12.00 istället för 08.00 så ska inte klaga! Det känns som om jag bara behöver ta mig igenom denna veckan och sen är allt över. Jaja nog om skolan och allt plugg. Kom hem runt sju för att ha varit hemma hos Fidde en stund, och sen dess har jag bara strosat runt i mina mysisbyxor. Eftersom jag slutar tidigt imorgon så tar jag vara på den tiden till allt plugg, ska även vara med min Kärlek så det blir nog hur bra som helst. 
 
Nu måste jag sätta igång med lite plugg, sedan sova för är sååå trött!! TTYL
 
 
Åå värmeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela