sannejuliaalexandra

Gårdagen

Publicerad 2013-12-15 13:11:00 i vardag,

Gårdagen var najs, det var jag, Sofia, Melanie och några från Mollys klass hemma hos Molly. Vid 22 kom även Fidde dit också så det var kuul! Dock tog jag inte så mycket bilder som jag trodde att jag skulle göra men några blev det ändå hehe. Jag och Fidde var väl hemma runt halv 1 skulle jag tro och sedan var vi jätte trötta så vi somnade nästan direkt. 
 
Idag gick vi upp vid 10 eftersom Fidde skulle jobba, och nu är jag hemma och ska städa lite på mitt rum samt duscha och fixa mig för vid 16 ska jag åka till stallet och lussa för sista gången. När jag kommer hem sedan har vi lite gäster här så då ska jag umgås med dom, myysiigt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela