sannejuliaalexandra

Adventsmys

Publicerad 2013-12-15 21:07:00 i vardag,

Gokvälls, vi har haft lite gäster här på adventsmys och som var väldigt trevligt. Nu har dom gått hem så nu ska jag städa på mitt rum eftersom jag inte gjorde det förut, sedan mysa lite i soffan innan jag går och lägger mig. Är sååå otroligt trött så ska somna tidigt idag har jag bestämt!! Hehe
 
Imorgon börjar jag 8.15 och slutar 16.05 vilket är väldigt segt men det funkar, efter skolan ska jag till stallet och rida. Kom och tänka på att det faktiskt bara är 1 vecka kvar tills lov förut, helt sjukt hur fort det har gått!! Måste både fixa nyårs klädsel och julklappar i veckan för har inte köpt en enda än, ooupsii.. men jag vet mer eller mindre redan vad jag ska köpa, så det är ju skönt i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela