sannejuliaalexandra

Lite av allt

Publicerad 2014-01-07 17:51:00 i vardag,

Imorgon börjar skolan, vad hände med lovet egentligen?! Det bara försvann från ingenstans, nej men helt ärligt så har det gått läskigt fort. Jag som hade bestämt mig att jag skulle få gjort mycket, men vad har jag gjort.. inget. Jag har slappat, umgåtts med kompisar och min kärlek, men alla läxor jag skulle göra då? Så nu kvällen innan ska jag sätta mig med alla läxor, jag ska läsa ut en engelska bok och skriva reflerktioner till som ska vara klart tills imorgon.. P A N I K (!!) Typcial Sanne - göra klart allt i sista sekund, great! 
 
Jag vet inte om jag ska gråta eller skratta att skolan börjar igen.. Visst jag får träffa alla goa classmates som jag inte har hunnit träffa på lovet men allt om kring hade jag mer än gärna tackat nej till. Dock ska jag försöka lägga ner mer tid på skolan och verkligen visa att jag kan, men lätt kommer det inte vara. Wellwell, samma för alla antar jag, så jag får bara bita ihop. 
 
Idag vaknade jag upp brevid min kärlek runt 11 och vid 12.30 satt jag på bussen påväg in till stan för att möta upp Melanie för en fika och lite shopping. Dock fick jag inte med mig något hem men det var mysigt att träffa henne. Nu ska jag plugga och sedan kolla på Paradise Hotel innan jag ska sova! Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela