sannejuliaalexandra

Stressad

Publicerad 2013-10-31 20:50:00 i vardag,

Ännu en dag har snart passerat och snart är lovet slut. Känns sjukt att det redan är fredag imorgon! Känns som jag inte har gjort något annat än att letat efter en maskerad klädnad och som jag ännu inte har hittat. Börjar få paaaaniiik för festen är på lördag så har bara imorgon på mig också. Men tror jag har en ide så jag hoppas verkligen att det blir bra! 
 
Klippte förresten bara topparna förut så det är inte så stor skillnad eftersom jag inte färga det heller. Men det känns sååå mycket fräschare i och med att det var så såpass slitet. Ska kanske tona/färga det på lördag istället, jag får se. Nu ska jag packa ihop lite grejer och åka till min kärlek. Sover där inatt så det blir mysigt! Saknar han jätte mycket även om det inte var länge sen vi var med varandra.. världens bästa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela