sannejuliaalexandra

Höstlov

Publicerad 2013-10-28 14:13:15 i vardag,

Hej fina ni! Idag är det ju faktikst första lovdagen och den spenderar jag med min finaste pojkvän. Vi har faktiskt redan fyra månader idag, känns sjukt att tiden har gått så fort! Så för ikväll för att "fira" det lite granna hade vi tänkt att gå ut och äta någonstans eftersom det heller inte är så mysigt väder ute. Det skulle ju tydligen bli storm ute? Så till och med min ridlektion blev inställd.. tycker ändå det känns lite läskigt hehe. 
 
Detta lovet är såå välbehövligt för mig, har haft sjukt mycket läxor och prov innan och har även det efter. Så även om jag har lov så kommer jag få plugga en del men det blir nog bra. Har även andra planer inplanerade som är betydligt roligare. Bla en maskeradfest, jag och hanna ska även fira varandra eftersom vi båda nyss har fyllt år, på onsdag ska jag vara med bästa Ella med som jag saknat hur mycket som helst så ett bra lov är jag säker på att jag kommer få! Hoppas ni också får det och verkligen tar vara på dessa dagar som ni är lediga på. 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2013-11-02 14:30:14

Så snygg du är! Gillar jeansen riktigt mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela