sannejuliaalexandra

Update

Publicerad 2013-12-18 20:20:00 i vardag,

Jag har inte bloggat sedan i söndags, i know och förlåt för det, men har inte orkat bara. Nu är det i alla fall inte alls långt kvar till jullov och jag har snart köpt klart mina julklappar.
 
Har varit i stan med bästa mami idag och julshoppat lite, b.la en nyårsklänning som jag faktiskt är väldigt nöjd med och tror det kommer bli riktigt najs om jag får säga det själv! Nu slipper jag ju stress köpa något i sista sekund med, skönt!
 
Igår var jag på julbord med kära stalltjejerna på råda säteri vilket var såå mysig och såå gott! Dock var jag mätt flera timmar efteråt, men gud så värt, haha! 
Nu ska jag göra klart min sista skoluppgift för iår, sedan äta lite kvällsmat och kolla på paradise hotel innan jag ska sova. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela