sannejuliaalexandra

mitt 2013

Publicerad 2013-12-31 14:16:00 i vardag,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde säkerligen massor av nya saker men vad jag kommer på nu så började jag i gymnasiet och jag blev även flickvän till världens finaste pojkvän.
 
 
Hur har ditt 2013 varit? Det har varit väldigt upp och ner, men jag hade nära och kära vid min sida då det var jobbigt. Under sommarlovet blev jag tillsammans med Fidde och då blev åter betydligt bättre. Vid skolstarten blev det dock sämre och jag mådde inte så bra av olika anledningar, men när allt kom till sin rätta mådde jag betydligt bättre igen. 2013 har verkligen varit en berg och dalbana för mig även om detta har varit det bästa året på länge. 
 
Blev du kär i år? Ja, jag blev mycket mycket kär och är fortfarande!
 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Jag är inte så bra på att komma ihåg datum haha, men ett datum som jag aldrig kommer glömma är i alla fall 28/6-13 då jag och fidde blev tillsammans. 
 
 
Vad är din största framgång 2013? Det måste nog vara att jag har lärt mig att ta mer ansvar över skolan men även mig själv med pengar osv. Sedan så tror jag även att det är att jag har fått betydligt starkare självförtroende och vågar tro på mig själv mer än innan, och det är tack vare mina kära vänner samt pojkvän och familj. 
 
Bästa köpet? Mitt bästa köp måste nog vara min pälsjacka från Gina, men även mina beiga primes, fast dem har inte jag köpt men ändå, hehe
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? Oj, det måste nog ha varit på mat och fika. Sedan kanske lite kläder med..
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Hmm, denna frågan är svår men Trumpsta, Dvbbs - Tsunami, Of the night - Bastille, Bouncer - Vigiland, On top of the world - Imagine Dragons kanske..
 
Vem har du umgåts med mest? Fidde och Ella tror jag!
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Yesyes
 
Vart reste du under 2013? Alperna (Frankrike), Grekland, Spanien och nu Sälen om det räknas hehe
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Sommaren helt klart men även Fidde, alla nya vänner på gymnasiet och så klart alla andra vänner! 
 
Planer för 2014? Leva livet och ha kul! Inte lägga ner min energi på onödiga saker som får mig att må dåligt. Jag ska även lägga ner mer tid på skolan så att jag klarar alla nationella m.m. Sedan ska jag självklart umgås med mina kära vänner, pojkvän och familj. Sist men inte minst ska jag träna, träna, träna!!
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-01-01 15:01:59

28/6 blev ni väl tillsammans? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela