sannejuliaalexandra

Today

Publicerad 2013-08-31 16:52:23 i vardag,

Hej på er!! Vaknade redan vid 10 idag så bestämde mig för att gå upp och göra pannkaksfrulle till mig och Fidde eftersom han fortfarande sov. Så vid halv 12 ungefär väckte jag honom så då åt vi, sedan vid halv två tog vi bussen in till stan. Sprang runt i några butiker för att leta efter en vanlig basic tröja men fick inte med mig någon hem.. vilket var lite surt men ska ändå till stan imorgon igen så får se om jag kanske får med mig något hem då istället. Innan jag tog bussen hem tog vi en fika också, mysigt! Kom nyss hem så ska äta lite nu och sedan ta en snabb dusch innan jag sticker hem till Fidde för att träffa honom igen. Vet inte riktigt vad vi hittar på, men vi funderar på att åka in till stan eller något för jag är såå rastlös så vill hitta på något, men det löser sig väl haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela