sannejuliaalexandra

Måndag

Publicerad 2013-12-02 21:04:00 i vardag,

 
Nu sitter jag nergosad i min säng och ska snart plugga lite, jag har nämligen några mattetal som jag ska göra tills imorgon. idag slutade 13.00 idag istället för 14.40 så det var väldigt skönt! Men eftersom jag rider på måndagar så hann jag inte åka hem så jag följde med Hanna hem en stund och det var jättemysigt. När jag kom till stallet så visade det sig att vi hade teori så det var lite tråkigt för jag var faktikst taggad på att rida men vi fick longera så det var ändå kul. Just nu håller jag på med en "My day" video från gårdagen, så den kommer att komma upp under kvällen. 
 
Imorgon är min svenska lektion inställd så jag har sovmorgon till kvart i 10 vilket är sååå skönt för jag behöver verkligen sova, är så efter i min sömn just nu. Jag slutar även tidigt imorgon så skoldagen imorgon är väldigt skön. Efter skolan så ska jag hem och plugga och sedan kommer min kärlek hem till mig. Jag vill ju vara med honom hela tiden, varje dag verkligen! Jag tror aldrig någon kommer förstå min kärlek för den killen. Men jag är såå kär!
 
Vi hörs under kvällen, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela