sannejuliaalexandra

Ny bloggportal

Publicerad 2014-01-10 16:02:51 i vardag,

Anledningen till varför jag inte har bloggat och varför bloggen ser helt konstig ut är för att igår bestämde jag mig för att byta bloggportal. Eftersom jag inte alls har någon koll på hur man fixar en design osv är det lite tråkigt att blogga här eftersom an måste fixa designen helt själv om man vill ha en unik. Jag har bloggat här så många år nu också så jag bestämde mig för att göra ett litet byte och ser hur det känns, så jag har flyttat över hela bloggen med inläggen till min nya blogg. Dock är jag inte klar med den, men så fort den är klar så länkar jag den här så att ni kan fortsätta följa mig där!! Massa pussar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela