sannejuliaalexandra

Just do it

Publicerad 2014-01-02 22:44:00 i vardag,

Denna dagen har varit sååå lugn, men gud så skönt ändå. Planerna var från början att åka och gymma eftersom jag fick ett gymkort i julklapp (!!) men sedan åkte jag hem till Fanny och var med henne och som var väldigt kul! Åkte hem därifrån vid 19 och sen dess har jag kollat på film med mami och papi, mys. Nu ska jag städa iordning på mitt rum sedan ska jag börja kolla på Elsas värld, bästa serien!! 
 
Imorgon ska jag upp vid 10 för att dra till gymmet, ja ni hörde rätt.. jag ska till gymmet och träna, såå skönt! Ska verkligen försöka komma igång med träningen på riktigt nu. Inte för att jag strävar för att bli fit utan för att jag mår så otroligt mycket bättre av att träna och man känner sig fräschare på något sett. Vi får se hur länge jag klarar det men jag kan ju åtminstone ge det en chans, right? Efter att jag har gymmat ska jag duscha och allt det där och sedan ska jag och Sofie ta en fika inne i stan. Tycker det är så gött när man har bestämda planer än att man bara går runt och väntar på att något ska hända även om det är skönt med slappisdagar med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela