sannejuliaalexandra

Sunday

Publicerad 2013-09-29 16:39:00 i vardag,

Och så är det söndag igen, känns bara som dagarna flyger iväg. Har i alla fall haft en jättbra helg! Jag har umgåts med killen jag älskar mest av allt, mina fina vänner, gått på stan, slappat, fått sova ut och bara haft det allmänt bra. Vaknade halv ett idag (!!) kändes som det behövdes eftersom det har blivit två sena nätter på raken. Nu har jag precis fått i mig lite mat och ska snart sätta gång med lite läxor. Nu är förresten headern ändrad, vad tycker ni? Själv tycker jag det blev riktigt bra, väldigt enkel men matchar med färgkombinationer osv. Så jag är nöjd! Tack Lovisa för hjälpen! Nu ska jag plugggaaaa, hör av mig senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela