sannejuliaalexandra

Ny

Publicerad 2013-09-03 13:54:00 i Foton,

Hej mina fina läsare! Får nästan ångest när jag inte bloggar så kände att jag ville kika in och säga hej.

 

Igår bytte jag i alla fall klass till samhäll/media. Det var den linjen jag sökte till när jag gjorde mitt gymnasieval och fick även en antagning att jag kom in. Men när jag väl började första dagen så hade jag istället hamnat i samhäll/samhäll, vilket kändes sådär eftersom det var inte det jag sökt och jag fick inte heller nyta förrän två veckor senare. Detta är det som har gjort att jag mått så bra eftersom det har känts som om jag inte tillhört någon klass liksom, och sedan när jag väl skulle få byta så har ju de i den klassen redan skapat gäng osv. Men nu har jag fått byta och än så länge trivs jag jätte bra verkligen!! Kände ju Hanna, min bästa kompis sedan innan och sedan några andra också så det känns väldigt skönt att byta till en klass som jag ändå har kompisar sen innan i. Tror det kommer bli riktigt bra om jag bara ger det lite mer tid med. 

 

Några giiirls från my claaass

Kommentarer

Postat av: Tilde

Publicerad 2013-09-14 14:28:15

Fina ni är:)

Postat av: Sara

Publicerad 2013-09-14 14:35:45

skönt att du fick byta!
fina ni är :)

Postat av: hjjonsson.blogg.se

Publicerad 2013-09-14 14:37:50

Skönt att höra! :D

Postat av: Linda Lövberg Hjären

Publicerad 2013-09-14 14:38:21

Skönt du fick byta! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela