sannejuliaalexandra

stressigt

Publicerad 2013-10-13 20:34:28 i vardag,

Hej och hå vad dåligt uppdaterat det har varit här på bloggen det senaste. Men det har verkligen varit frull rulle sen i torsdags. Tänkte sumera de senaste dagarna lite kort. I torsdag slutade skolan sent så åkte hem direkt, pluggade och skrev bland annat klart min hemtenta i naturkunskapen. Fredag slutade jag sent även då men åkte hem till Lovisa direkt efter skolan, gjorde iordning oss, för på kvällen var det en fest inplanerad och som blev väldigt lyckad. Sov sedan hos Fidde och var med honom tills förmiddagen. Åkte sedan hem och duschade för att sedan åka tillbaka till landvetter för god middag hemma hos min familjs kompisar, därefter var jag med Fanny och Isabel en stund innan jag åkte hem till Fidde igen och sov hos honom ännu en natt. Även min helg har varit i fullgång! Men kul har det varit! 
 
Imorgon är det måndag igen och veckan kommer bestå av plugg framförallt men även lite kompisar, pojkvän, träning och ridning. ska försöka uppdatera så gott jag kan, men ni måste förstå att skolan kommer att gå före. Men jag ska göra så gott jag kan såklart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela