sannejuliaalexandra

En spontanare som denna

Publicerad 2013-10-31 00:57:00 i vardag,

Gokvälls! Guuud vilken dag.. mötte upp Ella i stan runt ett för en lunch och sedan lite mys bara. Hittade en pälsjacka som jag förmodligen ska åka in och köpa imorgon. Efter att vi hade strosat runt ett tag och var trött på att kolla i affärer drog vi en spontanare till donken, på landvetter flygplats eftersom Fidde jobbar där. Dock hade vi ingen aning om vart det låg då vi trodde att det låg inne på flyplatsen. Fast i själva verket låg det precis efter avfarten så vi var tvungna att vända och gå tillbaka i ett dike precis vid vägen eftersom det konstigt nog inte gick några bussar. När vi kom fram fick vi höra att han redan hade haft sina raster så vi kunde ju dock inte träffa honom men det var kul att se honom kämpa i köket i alla fall hahaha! Vi kommer nog aldrig dra en sån spontanare igen utan att veta vart vi ska haha! 
 
Är så trött nu så jag och Ella ska väl lägga oss och kolla på någon film eller något eftersom hon sover här inatt. 
Imorgon ska jag till frisören där jag både ska klippa och färga. Så vi får se hur det blir men det blir nog naaaajs!
Efteråt ska jag och mamma till kungsmässan och kolla lite och på kvällen sover jag hos min kärlek. 
 
Det blir bättre update tomorrow. G-night!
 

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2013-10-31 13:17:58

Åh va fin! Vart hittar man den jackan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela