sannejuliaalexandra

Söndagsångest

Publicerad 2013-11-03 18:01:00 i vardag,

Hej på er! Har varit hemma ett tag nu och har fått i mig lite mat med. Ska hoppa in i duschen om en liten stund och sedan börja plugga. Börjar 08.15 imorgon så måste gå och lägga mig i tid med för att jag ska orka hela skolveckan med inlämningar och prov också. Bloggen kommer därav också komma lite i andra hand eftersom skolan är viktigare men det tror jag ni förstår. Ska försöka fixa lite tidsinställda så att inte bloggen står helt tom då med. Sounds good? Har ni något speciellt som ni vill att jag ska skriva om då? I så fall är det bara att slänga iväg en kommentar nedanför! Vi hörs senare om jag har kommit tillräckligt långt med plugget annars hörs vi imorgon! Puss
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-11-04 09:04:07

Hade varit kul om du skrev lite hiss/diss och tips på produkter :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela