sannejuliaalexandra

5 Sanne...

Publicerad 2013-11-14 22:04:00 i vardag,

- Jag är väldigt öppen av mig och älskar därför att lära känna nya människor!!
 
- Jag saknar innebandyn väldigt mycket och har funderat många gånger på att börja spela igen. Jag hade spelat innebandy i sex/sju år tills jag slutade och det är ju faktiskt ganska länge ändå. Får se hur det blir med det! 
 
- Varje ny vecka säger jag alltid att jag ska vara nyttig och inte äta något godis men det håller oftast bara tre dagar typ sedan är jag onyttig igen. Haha
 
- Jag är en perfektionist, jag kan tillexempel inte lägga mig i min säng obäddad utan den måste vara bäddad när jag går och lägger mig och tycker det är jätte störande när det är massa väck i lakanet, hehe.
 
- Jag är jätte mörkrädd och har varit det så länge jag kan minnas typ haha. Är jag hemma själv så tänder jag upp hela huset för annars får jag för mig att någon står och tittar på mig typ. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela