sannejuliaalexandra

Ginatricot

Publicerad 2013-11-01 20:02:24 i vardag,

Favorites
 
 
Dessa godingar får mer än gärna följa med mig hem. 
 
Ett tag tyckte inte jag att Gina hade så där jätte snygga kläder men nu tycker jag bara att dom får mer och mer snygga kläder hela tiden och det är ju bra för priserna är inte jätte höga heller!! Båda koftorna/kavajerna är bara sååå snygga och passar perfekt för lite finare tillfällen så som fest, tjejmiddag osv. Men även till vardagen. Inte i skolan dock, men annars. Tröjan har jag gått och dragit i sen den kom ut och jag funderar ännu om jag ska dra till och köpa den. Tänk nu till vintern vad mysig, åå! Linnet är också hur fint som helst och passar till allt verkligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela