sannejuliaalexandra

Fridaaay

Publicerad 2013-11-15 18:40:00 i vardag,

Hej bloggisen! Kom precis hem från stan där jag var med Linn och Sofie för en fika på Espresso house. Vi hade sååå mycket att prata om haha, världens goaste tjejer! Hann även springa in på Gina en snabbis innan jag åkte hem och jag fick med mig en tröja hem och hittade även en jacka som jag blev helt förälskad i så jag ska åka in imorgon och köpa den! 
 
Om en liten stund kommer fidde hit så jag ska slänga på mig lite skönare deg kläder och sedan möta honom så ska vi gå och köpa lite mat eftersom mina föräldrar är i Stockholm. Så vi ska lite myskväll hade vi tänkt. Naaajs! 
 
Hoppas ni får en grym freeedag allesammans så hörs vi senare, puss! 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-11-15 19:52:38

Puss❤

Postat av: G I N A ~

Publicerad 2013-11-16 00:03:13

fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela