sannejuliaalexandra

Första dagen på veckan

Publicerad 2013-11-18 20:47:00 i vardag,

Då var måndagen avklarad. Har temavecka i skolan nu så våran klass jobbar med genus och det är väl helt okej. Vi ska ha ett seminarium imorgon som lite repetition från en föreläsning vi var på idag. Så jag ska plugga en del inför det nu och sedan hoppa in i duschen. Kom nästan precis hem från stallet, fick rida min favvis idag - Faust. Vi hade hoppning och det gick helt okej måste jag säga. Dock var han väldigt pigg men det var kul! Är jätte trött för lägger mig alldeles för sent på kvällarna nu + att jag har gått och blivit jätte förkyld så idag ska jag verkligen lägga mig i tid så att jag blir friiisk så snart som möjligt, hatar att vara sjuk! Så tråkigt, speciellt när man vill träna med.. jaja, får hålla tummarna för mig själv att det inte blir värre istället! 
 
Vi hörs! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela