sannejuliaalexandra

dresses

Publicerad 2013-05-27 20:17:00 i Mode & Outfits, Tips,

 
 
 
Tänkte tipsa om några skolavslutningsklänningar/balklänningar och här är några som jag tycker är jättefina!
Själv tror jag att jag har bestämt mig vad för klänning jag ska ha på skolavslutningen men balen är ett större problem. Jag har verkligen ingen aning och det är inte alls långt kvar nu, funderar dock på om jag kanske ska beställa den vita långklänningen, den rosa eller den aprikosa klänningen. Grejen är bara att jag har ett par röda klackar som jag nog ska ha och varken den rosa eller den aprikos färgade klänningen inte passar till rött o jag ska ha en vit klänning på skolavslutningen så det känns lite tråkigt att ha det på balen också.. hahaha, vilka problem jag har, haha nej men om ni vet någon bra affär här i Göteborg eller någon bra onlinesida med snygga balklänningar och som helst passar till rött får ni väldigt gärna kommentera!! Tar emot alla förslag just nu! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-28 17:00:38

Classic, Nelly, bling, moonson

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-28 17:33:38

Den aprikosfärgade!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-28 17:38:14

Den orangea!! Så fin!!!'

Postat av: Maja Richardsson

Publicerad 2013-05-28 17:40:40

Åh den aprikosa va as fin! Ha den! Fin blogg föresten:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela