sannejuliaalexandra

En bättre torsdag

Publicerad 2013-05-30 22:05:00 i vardag,

Åå, har haft en sån grym dag idag!! Slutade redan tio i tolv och då åkte jag till stan tillsammans med Fanny, Hanna och Isabel. Tog en lunch på Jensens som var riktigt god! Lunchbiffen blev det så klart! Sedan gick vi runt och kollade i lite i affärer. Skulle prova en klänning som jag eventuellt ska ha på "balen". Dock fanns det inte någon i min storlek så ska kolla ifall de har den på deras hemsida istället. Annars så fick jag med mig två par shorts hem vilket var väldigt bra då nästan alla mina andra har blivit för små. 
Åkte väl hem runt sex tiden någon gång och sedan när jag kom hem åkte jag, mamma och pappa ut med våran lillbåt till långedrag där vi åt en jättegod middag. Kom hem för en timma sedan ungefär och har hunnit fota lite och ska snart göra mig lite kvällsmat och sedan sovaaaa. 
Har verkligen haft en super mysig och rolig dag, och jag hoppas även att ni har haft det! Puss på er!
 
Mina fiiiina
Hanna är dock inte med på bilden men det var för att hon åkte heeem tidigare, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela