sannejuliaalexandra

Påsklov

Publicerad 2013-03-28 20:12:00 i vardag,

Äntligen, säger jag bara! Väldigt välbehövligt må jag säga, 10 dagar ledigt! Wiiiee, det bästa är jag inte har så mycket planerat heller så då kan man bara ta det lugnt och ta dagarna som de kommer, jätteskönt verkligen! 
Slutade en timma tidigare idag så då tog jag bussen direkt till stallet och skötte Cherry. Myyys! Kom hem för någon timma sedan och har nästan precis ätit, gotti gottgott! Ska inte göra så mycket mer idag än att njuta utav att jag har loooov! Hoppas att ni fick en grym start på lovet allesammans, det fick i alla fall jag! ❤❤
 

Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2013-03-29 14:02:00

lägga ut bilder från när du var i kina?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela