sannejuliaalexandra

Yesterday

Publicerad 2013-12-08 22:02:00 i vardag,

Nästan alla bilder är från Hannas blogg. 
 
Gårdagen var verkligen hur bra som helst!! Jag hade det jättekul! Jag var hos Anke runt sju med alla goa tjejer där vi åt julmat, skrattade i mängder, pratade och bara hade det allmänt kul! Vid elva tog jag alla tjejer utom Sara och Cissi bussen till Eric där även Fidde, Mattias och Adam var så var vi där ett tag innan jag och Fidde tog bussen hem till honom. Det blev en riktigt lyckad kväll måste jag säga! 
 
Nu ska jag snart sova för vi somna inte förrän närmare 5 i morse (!!) och jag börjar 8.15 imorgon så jag behöver verkligen sova nu. Så vi hörs mer imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela