sannejuliaalexandra

tjugoåttonde april

Publicerad 2013-04-28 22:08:00 i

Hej på er! Idag har jag varit i stan med Sofia, och har haft det jätte mysigt. Vi åkte in vid halv 3 och gick och strosade runt tills affärerna stängde, så sedan gick vi och fikade. Hittade jätte fina saker, bl.a en blus från, men även ett linne med samma stenar på. Lite svårt att förklara men den var i alla fall superfin! Så ska nog in och köpa det imon, eller jag ska fråga mamma ifall hon kan köpa det, hehe.
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen, har sista np Engelska imon skrivligt, så måste vara pigg. Efter skolan imorgon ska jag åka till stallet för att sköta Cherry och sedan rida. Så det blir säkert jättekul! Men vi hörs mer om det imorgon. Godnatt på er finisar!

Några Bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela